Etiket tasarruf
OFİS ORTAMINDA KONSANTRASYONU VE VERİMLİLİĞİ ARTIRMANIN YOLLARI

Yoğun iş temposu ve dikkat dağıtan faktörler zaman zaman işe odaklanmayı ve verimli bir şekilde çalışmayı zora sokabilir. Modern iş dünyasında konsantrasyonun bölünmesine ve dikkatin dağılmasına sebep olan unsurlar epeyce fazla; son dakikada çıkan bir toplantı, ofis ortamınızdaki bir ses,…
KIŞA, OOFİS’TE SICAK VE TASARRUFLU BİR BAŞLANGIÇ!

Soğuk kış günlerini yaşadığımız şu günlerde sıcacık bir ortamda çalışabilmek, üretkenliği ve konforu artırmanın en temel unsurlarından biri kuşkusuz. Elbette ısınma maliyetlerini düşünmeden edemiyor ve bu sebeple bütçe dostu çözümler arama yoluna gidiyoruz. OOfis üyeleri ise bu konuda çok şanslı…